15.3.2020 Vláda SR na mimoriadnom rokovaní v súvislosti so šírením Koronavírusu schválila opatrenia, ktoré prikazujú uzavrieť prevádzky služieb, t.j. vr. cestovných kancelárií a agentúr s účinnosťou od pondelka 16.3.2020 od 6.00 hod. do odvolania.


22.4.2020 Prevádzky cestovných kancelárií a agentúr zostávajú naďalej uzatvorené do odvolania z dôvodu nemožnosti dodržať niektoré zo záväzných opatrení vlády (napr. nutnosť zabezpečenia priameho vetrania priestorov, kompletnej sanitácie prevádzky, a.i.), tiež v súlade s §250 b) ods. 6 Zákonníka práce z dôvodu obmedzenia činnosti zamestnávateľa ako dôsledku vyhlásenia mimoriadnej situácie.


V neodkladných prípadoch nás prosím kontaktujte telefonicky alebo emailom.


Ďakujeme za pochopenie.

Otázky & odpovede

Môžem zájazd kúpiť lacnejšie niekde inde?
Nie, ceny u nás aj u touroperátora aj u všetkých ostatných predajcov musia byť rovnaké.

Môžem dostať dodatočnú zľavu?
Nie, zľavy sú zahrnuté v konkrétnej cenovej ponuke, ak Vám niekto ponúka dodatočnú zľavu, jedná sa vo väčšine prípadov o porušenie zmluvných pravidiel, teda o podvod. Je na Vás, či chcete kupovať dovolenku u podvodníkov, za cenu symbolickej zľavy.

Sú ceny na webstránke aktuálne?
Ceny a všetky údaje o zájazdoch sú tak aktuálne, ako nám to súčasná technika dovolí. Vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že niektorý údaj o dostupnosti alebo cene nie je aktualizovaný na webe. V akejkoľvek komunikácii s klientmi však uvádzame aktuálne ceny platné v tej chvíli.

Sú ceny na webstránke kompletné?
Ceny na webe sú uvádzané ako tzv. základné ceny + príplatky, pri každom zájazde je možné jednoducho si vyrátať cenu s povinnými, či nepovinnými poplatkami pre požadovaný počet osôb. V akejkoľvek komunikácii s klientom uvádzame kompletné ceny vrátane poplatkov. Potešíme sa, keď budú na Slovensku všade uvádzané kompletné ceny zájazdov, sme za.

Je v cene zájazdu aj poistenie proti krachu CK?
Áno, predávame len zájazdy cestovných kancelárií poistených proti insolventnosti.

Musím si zakúpiť k zájazdu aj cestovné poistenie?
Cestovné poistenie je nepovinný príplatok, z našej strany dôrazne odporúčaný. Je možné si u nás zakúpiť poistenie k zájazdu cez organizujúcu CK alebo produkty poisťovne Union cez našu CK. Takéto poistky zahŕňajú aj poistenie prípadného storna zájazdu. Ak máte vlastné poistenie, často takúto situáciu nepokrýva.

Ako kúpim zájazd?
Zájazd si môžete vybrať v našom vyhľadávači dovoleniek a jednoducho nám zaslať nezáväznú objednávku. Následne Vás budeme kontaktovať, zašleme Vám Zmluvu o obstaraní zájazdu, pokyny k platbe na bankový účet v ČSOB a ďalšie informácie.
Ak chcete pri výbere dovolenky poradiť, pokojne nás kontaktujte telefonicky, mailom, na Facebooku alebo osobne na pobočke.

Spolupracujete so všetkými slovenskými cestovnými kanceláriami?
Nie a ani nebudeme. Preferujeme spoluprácu s renomovanými a overenými CK, na základe dobrých skúsenosti a poznania trhu. Pokrývame teda drvivú väčšinu relevantného trhu dovoleniek. Nemáme ambíciu predávať úplne všetko. Existujú aj CK, s ktorými sme sa rozhodli v záujme klientov nespolupracovať.

Spolupracujete aj s nemeckými cestovnými kanceláriami?
Áno, bez problémov Vám pripravíme aj ponuku od nemeckých touroperátorov, aj keď tieto zájazdy nie sú zverejnené na našej webstránke. Takéto ponuky robíme na požiadanie, stačí nám zadať Vaše preferencie. Výhodou je široká ponuka, no v mnohých prípadoch už neplatí, že odlety z Viedne sú lacnejšie ako zo Slovenska, práve naopak. Obvykle sú ponuky nemeckých CK výhodné pri exotických zájazdoch a zájazdoch kupovaných v dostatočnom predstihu. Pri kúpe dovolenky na poslednú chvíľu je lepšie sa orientovať na slovenské CK.

Dostávajú Nemci lepšie izby?
Nemeckí touroperátori majú na európskom/svetovom trhu cestovného ruchu silné postavanie. Súvisí to samozrejme s obrovským objemom klientov a napríklad aj s dĺžkou sezóny, keď si môžu dovoliť hotel zabezpečiť na dlhé obdobie. Pre hoteliérov sú teda dôležitými partnermi, ktorým sa snažia vyhovieť. Pri rozdeľovaní izieb však vo všeobecnosti platí, že klient dostane takú izbu, akú si objednal. Ak teda nemecký turista dostane izbu s výhľadom na more, je to s najväčšou pravdepodobnosťou preto, že si ju zaplatil. Nehľadajme v tom žiadnu nespravodlivosť. Navyše, s potešením sa dá konštatovať, že aj mnohé slovenské cestovné kancelárie si už u svojich zahraničných partnerov vybudovali silné pozície.

Aké sú výhody Last Minute?
Pri kúpe dovolenky na poslednú chvíľu sa môžu vyskytnúť zaujímavé zľavy. Nie vždy musí byť nevyhnutne výhodnejšia ako First Moment ponuka. Najvyššie LM zľavy prichádzajú vtedy, keď ponuka najviac prevyšuje dopyt, napr. v okrajových termínoch, prípadne pri hoteloch, o ktoré nie je veľký záujem.

Dokedy čakať, kým klesne cena Last Minute?
Nedá sa presne predpovedať, či pri nejakom LM zájazde cena ešte klesne alebo sa zájazd medzitým vypredá. LM je vlastné hra, kto zariskuje, môže získať zaujímavú zľavu. Alebo mu zostane Čierny Peter a v požadovanom termíne už žiadny vyhovujúci zájazd nenájde.

Má Last Minute aj nevýhody?
Ťažko očakávať, že nejaká ponuka s dokonalými parametrami bude čakať práve na Vás do poslednej chvíle. Last Minute je často o kompromisoch, keďže je to vlastne výpredaj toho, čo ešte zostalo v ponuke. Zájazdov, ktoré sa z nejakého dôvodu ešte nevypredali. S tým súvisí obmedzená šírka ponuky.

Kedy nečakať na Last Minute?
Ak máte presne ohraničený termín dovolenky počas prázdnin, s ktorým sa nedá hýbať. Ak máte presne vybraný hotel či destináciu. Ak máte záujem o dlhodobo obľúbené produkty s najlepším pomerom ceny a kvality. Ak máte akékoľvek špecifické požiadavky (napr. na typ izby). Ak ste rodina alebo skupina viacerých cestujúcich osôb, potrebujete viac izieb alebo rodinné izby s viacerými prístelkami. V takýchto prípadoch môže vzniknúť problém pri hľadaní zájazdu na poslednú chvíľu a odporúčame kúpu zájazdu vopred, ideálne v zľavách First Moment.

V ktorom termíne ísť na dovolenku?
Záleží na Vašich preferenciách. Na začiatku a konci charterovej sezóny (teda mimo júla a augusta) sú však ceny často výrazne nižšie ako počas prázdnin, vo väčšine destinácií je počasie vtedy ideálne a sezóna v plnom prúde.

Kedy to letí?
Presné časy Vašich letov sa dozviete najneskôr 7 dní pred odletom, v mnohých prípadoch Vám predbežné letové časy vieme zistiť aj vopred. Treba vždy rátať s tým, že prvý a posledný deň dovolenky je určený na prepravu. Je to bežná a logická prax všade vo svete. Každá cestovná kancelária by rada ponúkala iba odlety plánované ideálnym spôsobom, v prvý deň ráno tam, posledný deň večer späť, tak aby boli klienti spokojní. Z operatívnych dôvodov to samozrejme možné nie je, lietadlá lietajú počas celého dňa. Toľko kritizovaným "skrátením" pobytu cestovná kancelária nič nezískava, práve naopak. Zo skúseností však vieme, že niektoré CK (napr. pri Egypte) nedisponujú výhodnými odletmi alebo sú náchylnejšie na zmeny odletových časov a v takých prípadoch klientov vopred upozorníme.

Koľko hviezdičiek je potrebných?
Kategorizácia hviezdičkami je síce určitým vodítkom, ale rozhodne nie je vždy presným vyjadrením kvality hotela. Navyše, niektoré cestovné kancelárie uvádzajú aj svoje vlastné hodnotenie, čo trochu komplikuje situáciu a nemusí sa zhodovať s oficiálnym hodnotením. Pri hodnotení kvality hotela treba sledovať viac parametrov a špecifík danej destinácie. Ani 5* nemusí byť zárukou luxusu, dokonca niektoré 4* hotely môžu byť obľúbenejšie a klientmi lepšie hodnotené. Dôležitý je vždy správny pomer ceny a kvality, ten sa snažíme pre Vás nájsť. To je často aj dôvod, prečo niekedy neodporúčame tie úplne najlacnejšie hotely a snažíme sa informovať objektívne o výhodách aj nevýhodách vybraného zájazdu.

Pošlete mi ponuku?
Áno. Často sa stretávame so žiadosťou na vypracovanie ponuky podľa požiadaviek klienta. Takéto priania s veľkou radosťou plníme a venujeme tomu potrebný čas, aby sme klientom vybrali tú najvhodnejšiu ponuku. Žiadosť o takúto ponuku je úplne nezáväzná, ale oceňujeme aspoň minimálnu spätnú väzbu. Niekedy sa totiž stane, že si klient radšej vyberie inde o trochu lacnejší, no podstatne menej kvalitný produkt, prípadne sa ulakomí na symbolickú zľavu u podvodníkov (viac o "dodatočných zľavách" vyššie), konečné rozhodnutie je vždy na klientovi.
Nechceme pristupovať k spoplatňovaniu ponúk, ako to začína byť stále viac bežné. Klientovi zasielame bezplatne vybranú ponuku podľa požiadaviek. Nie vždy sa trafíme do predstáv na prvý raz, radi ponuku následne aj niekoľkokrát upravíme, aby ste si vybrali ten najvhodnejší z niekoľkotisícového množstva zájazdov. Pri vypracovaní ponuky potrebujeme čo najreálnejšie a najpresnejšie požiadavky, ideálne vrátane cenových limitov, aby sme dokázali čo najlepšie vyplniť predstavu o dokonalej dovolenke.
Ak nám veríte, že urobíme všetko pre to, aby sme Vám pripravili naozaj najlepšiu ponuku, tešíme sa na Vaše požiadavky. Ak nám nedôverujete, nestrácajte čas a pokojne sa obráťte na niektorú inú cestovnú kanceláriu či agentúru.

Novinky

Partneri

Facebook

Kontaktujte nás